Uitstekende service

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Snelle levering

Verzenden & retouren

Bekijk hieronder de meest gestelde vragen.

Retour aanmelden

Retour aanvraag boxsprings en matrassen

Vraag over de levering van onze artikelen?

Bij het afronden van je bestelling heb je de volgende twee opties voor levering:

  • Standaard verzending > Voor 22:00 besteld = morgen in huis

Het kan voorkomen dat je een artikel hebt aangekocht die buiten de bovengenoemde levertijden valt. Dit kan te maken hebben doordat een artikel een hardloper is waardoor de artikelen een langere levertijd hebben dan je van ons hoort te verwachten! Dit staat altijd bij het artikel aangegeven op de productpagina.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Om een zo goed mogelijke service te bieden verzenden wij al onze reguliere bestellingen via Pakketpost met Track & Trace code! De verzendkosten hiervoor zijn €5,99 voor Nederland en €7,99 voor België. Voor Matrassen en Boxsprings kunnen andere verzendkosten van toepassing zijn, de verzendkosten van deze producten kan je terugzien op de productpagina van het gewenste artikel.

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Voor de bestellingen geldt een zichttermijn van 14 dagen. De termijn gaat in vanaf het moment dat jij de bestelling hebt ontvangen.

De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.

Voor het retourneren gelden de onderstaande voorwaarden:

  • Het artikel is in ongebruikte staat.
  • Het artikel is in de originele en onbeschadigde verpakking.
  • Gelieve niet op de doos te schrijven.
  • Gebruik transparante tape voor het dichtplakken van de verpakking, bij gebruik van ducttape zal de verpakking beschadigd raken.

Indien de retourzending niet aan de voorwaarden voldoet, kunnen wij de retour helaas niet accepteren.

Retourkosten De retourkosten zijn voor eigen rekening, deze worden niet door ons vergoed.

Gratis actieartikel ontvangen Heb je tijdens een actie een gratis product van ons ontvangen en wil je de bestelling retour sturen, vergeet dan niet om de gehele bestelling retour te sturen, inclusief het gratis ontvangen product. Indien het gratis product niet retour gezonden is, zullen alsnog deze kosten in rekening worden gebracht.

Indien je toch besluit een deel van de bestelling te houden, is het belangrijk dat de artikelen die je wel behoudt aan het minimale bestedingsbedrag van de actie voldoen. Dan mag je namelijk het gratis ontvangen actieartikel behouden. Kom je niet aan de minimale besteding, dan dien je het gratis actie artikel te retourneren.

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Retourneren werkt als volgt:

Stap 1 Log in via de volgende link met jouw ordernummer en e-mailadres. https://www.montareturns.com/24fb9402-3c03-4c99-97e1-80b50c57d866?c=1

Stap 2 Tijdens het aanmelden van jouw retour ontvang je direct het retourlabel en kun je deze uitprinten.

Stap 3 Doe de artikel(en) in een doos of verzendzak en plaats het retourlabel over het originele verzendlabel. Het pakket kan je nu afgeven bij een postkantoor naar keuze. Van het postkantoor ontvang je dan een afgiftebewijs, wij raden aan dit bewijs te bewaren.

Binnen 7 dagen wordt de retour in behandeling genomen en ontvang je een credit.

Welke uitzonderingen zijn er voor als ik een retour heb?

Je kunt ten allen tijde het product retourneren. Wij kunnen in de volgende gevallen het aankoopbedrag niet volledig crediteren:

  • Artikelen die langer dan 14 dagen geleden geleverd zijn
  • Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn
  • Artikelen waarvan verpakking ontbreekt of beschadigd is. Voor het beoordelen van het product is de verpakking verwijderen niet nodig

Indien je het materiaal van het product verder wilt controleren, adviseren wij om de verpakking netjes open te maken zodat je de stof kunt voelen. Haal het product niet volledig uit de verpakking, omdat wij dan niet kunnen controleren of het is gebruikt.

Van ieder ontvangen retour-artikel maken wij een foto in het magazijn om de staat van de geretourneerde artikelen te beoordelen.

Is het artikel toch gebruikt of uit de verpakking gehaald? We bekijken de staat van je product en bepalen dan de waardevermindering.

Hoe meld ik een retour aan?
  • Ga via de knop ‘retour aanmelden’ naar de retourprocedure en meld je aan met je ordernummer en e-mailadres
  • Doorloop alle stappen
  • Geef je pakketje af bij het gekozen postkantoor
    • Wij zullen het bedrag uiterlijk binnen 7 dagen na aanmelding van herroeping terugstorten

Retour aanmelden

Hoe retourneer ik een beschadigd/defect artikel?

Controleer altijd direct na ontvangst van de bestelling of deze onbeschadigd en compleet geleverd is. Wanneer de levering niet in goede staat is ontvangen, dan verzoeken we je via de volgende link contact op te nemen. Gelieve foto’s van de geleverde schade met daarbij het desbetreffende order & artikelnummer van de zending te vermelden.

Met uitzondering voor boxsprings en matrassen

Retourneren van boxsprings, matrassen of topdekmatrassen

Voor het retourneren van boxsprings, matrassen en topdekmatrassen gelden de volgende aanvullende voorwaarden:

  • Het product is onbeschadigd en zit in de originele en ongeopende verpakking
  • Het product is ongebruikt en ongemonteerd

Indien je een boxspring, matras of topdekmatras wenst te retourneren of te ruilen, vul onderstaand formulier dan in, een medewerker van de klantenservice neemt vervolgens spoedig contact met je op om het retour in behandeling te nemen.

Retour aanvraag boxsprings en matrassen

Kan ik een pakket ook ruilen?

Wanneer je een omruiling wenst te doen, kan je middels de volgende LINK het pakketje aanmelden voor retour.

Je mag de naam en maat van het gewenste artikel(en) dan via dit link aan ons doorgeven, dan zorgen wij dat er een nieuwe order voor je klaar staat in afwachting van jouw retour. Zodra wij jouw retour hebben ontvangen en verwerkt komt het pakketje zo spoedig mogelijk jouw kant op. Je ontvangt nog een track & trace zodra het pakketje naar je onderweg is.

Hoe snel word ik terugbetaald na het retourneren?

Binnen 14 dagen na ontvangst van het retourpakket zal de retour in behandeling worden genomen. Nadat de retour verwerkt is, ontvang je een creditfactuur en wordt het bedrag binnen 5 werkdagen teruggestort. Betalingen die zijn gedaan met iDEAL, worden retour gestort door Mollie Payments. Heb je na 14 dagen nog geen creditfactuur ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Heb je wel een creditnota ontvangen, maar staat het bedrag na 5 werkdagen nog niet op je rekening? Dan verzoeken wij je om contact op te nemen via dit formulier.

Hoe snel ontvang ik mijn terugbetaling na het retourneren?

Binnen een strikte termijn van 14 dagen na ontvangst van het retourpakket zal onze retourafdeling jouw retourzending verwerken. Na deze verwerking ontvang je onmiddellijk een creditfactuur, en we streven ernaar om het terug te betalen bedrag binnen 5 werkdagen op je rekening te storten. Voor betalingen die via iDEAL zijn gedaan, zal de terugbetaling worden verwerkt via Mollie Payments.

Indien je na deze periode van 14 dagen nog geen creditfactuur hebt ontvangen, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze toegewijde klantenservice.

Mocht je wel een creditnota hebben ontvangen, maar het bedrag is na 5 werkdagen nog niet bijgeschreven op je rekening, Klik dan HIER. Wij staan altijd klaar om je te helpen!

Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling na het annuleren van mijn bestelling?

Wij hanteren een zeer efficiënt beleid voor terugbetalingen: binnen 5 werkdagen wordt het bedrag teruggestort op de oorspronkelijke betaalrekening. Hierdoor zorgen we ervoor dat je snel en gemakkelijk toegang hebt tot je terugbetaling.

Kees
Kan ik je helpen?